september 28

0 comments

Gratis IMU E-Book Downloaden? Doelgerichte SEO & Meer!

By Peter

september 28, 2020


De IMU heeft een hele reeks aan e-booken geschreven die je gratis kan downloaden.

In dit artikel vind je al deze e-booken bij elkaar en vertel ik je wat meer over wat je van elk boek kan verwachten, zodat jij de juiste kan downloaden.

Dit zijn bekende IMU boeken als ''winnen in Google'' en ''De Conversie code''. Echter zijn er ook wat nieuwere e-booken die ook zeker de moeite waard zijn.

Doelgerichte SEO en de online marketing tornado komen uiteraard ook nog even aan bod. Dit zijn de twee betaalde e-booken van de IMU.

Lees de beknopte samenvatting en download de e-booken die jij nodig denkt te hebben; het is tenslotte gratis!

IMU E-Book #1: Winnen In Google

De eerste stap van je online business is het hoog scoren in Google.

Door hoog te scoren in Google zal je ontzettend veel bezoekers naar je website krijgen. 

Bezoekers die zich vervolgens inschrijven op je mailinglijst of al direct iets bij jou kopen.

Wat wellicht nog waardevoller is, is dat de bezoekers uit Google volledig gratis zijn als je een goede SEO techniek toepast.

Het IMU e-book ''winnen in Google'' is het eerste e-book dat Tonny Loorbach geschreven heeft en tot op de dag van vandaag nog het meest gedownload wordt.

Van gratis e-books verwacht ik nooit heel erg veel, maar bij de IMU is dit volledig anders.

Je leert alleen in dit e-book al:

  • De beste SEO strategie, stap-voor-stap
  • Hoger scoren in Google
  • Backlinks en linkjuice
  • Het maken van een content kanon
  • Mobile first marketing
  • De semantische zoekmachine
  • Voorbeeld websites met 200.000+ bezoekers per maand

Het moge duidelijk zijn dat dit stap 1 is als je meer wil leren over SEO en het toepassen van de juiste technieken.

De IMU staat zelf met meer dan 300 artikelen op plek 1 of 2. Dat zegt al genoeg lijkt me zo!

IMU E-Book #2: De Conversie Code

Als je eenmaal een goede bezoekersstroom naar je website hebt door het toepassen van de juiste SEO technieken dan is het zaak om te gaan werken aan de conversie op je website.

Als een klant converteert dan betekent dit dat zij over gaat tot een handeling. Het inschrijven op je mailinglijst of het kopen van je product bijvoorbeeld.

Er zijn bepaalde conversietechnieken die ervoor zorgen dat jij het conversiepercentage op je website flink kan verhogen.

Dit doe je bijvoorbeeld door neuromarketing toe te passen, je landingspagina's zo effectief mogelijk maken en de juiste copywriting.

Achter een hoog conversiepercentage gaat dus behoorlijk wat tijd zitten.

In het IMU e-book ''de conversie code'' leer je exact wat de stappen zijn om je conversiepercentage zo hoog mogelijk te krijgen.

Dit onderbouwen ze ook enorm goed met praktijkvoorbeelden van effectieve websites en funnels.

IMU E-Book #3: De Ultieme Checkout

Als je d technieken uit het vorige e-book goed toegepast hebt dan zal het conversiepercentage op je website flink omhoog gaan.

Dit IMU e-book ''de ultieme checkout'' is hier wederom een goed vervolg op.

Veel bedrijven verliezen namelijk enorm veel geld doordat ze een slechte checkout hebben.

Hier zitten bijvoorbeeld enorm veel conversie-lekken en conversie-killers. Het is werkelijk een vak apart!

Met het IMU e-book ''de ultieme checkout'' leer je wat ervoor nodig is om ervoor te zorgen dat zo veel mogelijk mensen ook over gaan tot betaling.

Er zijn namelijk te veel bedrijven die hier nog ontzettend veel klanten verliezen.

Maar dat leer je niet alleen. Je leert ook wat je kan doen om nog MEER uit de klant te halen die al wil gaan betalen.

Denk bijvoorbeeld aan het toepassen van 1-klik upsells. Ze laten hier ook een prachtige casestudy zien waarbij een winstmarge van 289% gehaald is!

IMU E-Book #4: Affiliate Marketing

De volgende stap en het volgende IMU e-book: Affiliate Marketing.

In dit e-book leer je wat affiliate marketing is en hoe je affiliate marketeers in kan zetten om binnen no-time veel bekendheid te krijgen.

Affiliate marketeers werken op no-cure no-pay basis. Wat betekent dat je ze niet hoeft te betalen als ze geen verkoop maken.

Maken ze een verkoop? Dan geef je ze een deel van het verkooppercentage. Dit is meestal tussen de 30-50%.

Verder leer je meer over wederkerende commissies toekennen, partnerpagina's maken en zelf geld verdienen als affiliate.

Kortom: een complete affiliate marketing e-book dat je gelezen moet hebben als je een eigen business hebt!

IMU E-Book #5: Online Memberships

Uiteindelijk wil je natuurlijk toewerken naar een eigen product. En dan het liefst een digitaal product.

Deze hoef je namelijk maar 1 keer te maken en kan je vervolgens oneindig veel keer verkopen.

Bijna 100% winstmarge op deze producten dus!

In dit volgende IMU e-book leer je meer over het maken van een eigen digitale product, het opzetten van een e-learning platform en het automatiseren van je business.

Mensen als Hans Teeuwen passen deze technieken van de IMU ook toe voor vrijheid en meer financiƫle rust.

Als je klaar bent voor de volgende stap dan is dit e-book ''online memberships'' ook zeker een om te lezen en toe te passen!

IMU E-Book #6: Community Building

Je merkt misschien wel dat alle e-books van de IMU op elkaar doorlopen.

Zo heb je 6 gratis e-books waarmee je werkelijk een wervelende online business op kan zetten.

Het laatste gratis IMU e-book is ''community building''.

Als je eenmaal een e-learning platform opgezet hebt dan wil je hier ook een community bij bouwen.

Zo blijven mensen actief op je website en zal je meer autoriteit opbouwen. Dit zorgt uiteindelijk ook voor meer verkopen.

Wat je leert in dit e-book is:

  • Hoe je jouw business exponentieel kan laten groeien
  • Meer fans en ambassadeurs krijgen
  • Het gebruik van gamification
  • Klantwaarde verhogen
  • Een stressvrije business runnen

Doelgerichte SEO Van Tonny Loorbach

Het IMU boek ''doelgerichte SEO'' is geschreven door Tonny Loorbach. Dit is het eerste fysieke boek dat hij geschreven heeft.

In dit boek leer je exact wat SEO is en welke technieken je toe moet passen om hoog te scoren in Google.

In dit boek zit ruim 12 jaar aan ervaring van Tonny Loorbach verwerkt. Een expert op het gebied van zoekmachineoptimalisatie.

Voor mij gingen er enorm veel deuren open bij het lezen van het boek. Het is dan ook een absolute aanrader als je nog weinig of niks van SEO weet.

Je kan het echt zien als volledige gids waarbij je begint met ''wat is SEO'' en eindigt met ''Backlinks, Google rankbrain en de toekomst van SEO''.

Kortom: na het lezen van doelgerichte SEO ben je bijna een SEO expert. Nu nog toe gaan passen!

De Online Marketing Tornado (Tonny & Martijn)

''De Online Marketing Tornado'' is het nieuwste fysieke boek van de IMU.

Dit boek is geschreven door Tonny Loorbach en zijn compagnon Martijn van Tongeren. Beide eigenaren van de IMU.

Dit boek is echt een bijbel wat betreft het starten van een online business.

Ook in dit boek komt SEO uitgebreid aan bod. Ik denk zelfs dat ze een deel letterlijk overgenomen hebben uit het doelgerichte SEO boek.

Je leert stap-voor-stap wat je moet doen om succesvol te worden via het internet. 

Denk aan:

  • SEO gids
  • Meer leads en klanten uit bezoekers halen
  • Perfecte landingspagina's en funnels maken
  • WebPsychologie, neuromarketing en copywriting technieken
  • Productlanceringen
  • Meer wederkerende inkomsten
  • Meer fans en ambassadeurs 
  • Tientallen praktijkvoorbeelden 

En het enige dat je betaalt zijn de druk- en verzendkosten van het boek!

Een dikke vette aanrader!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}